Duit untuk BudaK-BudaK

Kawan BudaK-BudaK

Khamis, 27 Januari 2011

7 ayat yg org laki nk dengar sangat dari mulut wanita yg dicintainya!!!!!!!!!!

ORANG kata, lelaki macho besanya tak mahu atau lebih tepat, tak suka dengar kata2 brunsurkan klise dilafazkan di telinga. Satu lagi kategori jejaka iaitu lelaki berhati keras termasuk dari jenis lurus bendul, persepsi umum yang boleh dikaitkan dengan mereka ialah kumpulan lelaki ini ini tidak suka mendengar rintihan atau perkara remeh-temeh dalam hubungan sosial atau peribadi.
tapi, tu semua adalah persepsi. Realitinya, tak semua lelaki bersifat begitu. Ada lelaki macho (definisi macho itu sendiri pun mungkin subjektif) yang berjiwa penyayang dan romantis. Ada juga lelaki yang secara fizikalnya bengis dan garang, rupa-rupanya tersimpan perasaan belas dalam diri( dalam hati ada taman), sukakan kelembutan dan belaian jiwa seorang wanita.
korang nk tau tak dalam dunia lelaki nie ada 7 benda yg diorang nk dngr dlm mase 24 jam. sekaligus benda nie bleh tingkatkan semangat diorang.....

nie ak ad sediakan ayat2 tue cuba korang try mner la tau kot2 boleh erat kan hubungan korang dgn bf korang.......
layannn jerrrrr..............

1. Wow, anda nampak hebat! 

Tahukah korang lelaki sebenarnya ada masalah keyakinan diri atau insecurities? Kadang-kadang, ketika diorang menyarung pakaian atau memakai kemeja baru berjenama mahal, diorang masih tertanya-tanya apakah ia memberi impak atau menambah tarikan diri?(hiiiiiihhhhhhh susah no dpt laki cam nie)  Lelaki suka dengar kata-kata seperti ‘wow, kacaknya kamu hari ini’ atau ‘kemeja berpetak ini sangat sesuai dengan kamu.’ Tidak percaya? Cuba lafazkan dan perhatikan reaksi si dia ak mmg kompem r kembang punyer!!!!!!!!!!! 

2. Aduh, saya suka bahagian tubuh mu yang ini... 

Jangan segan, diorang sebenarnya suka jika didatangi wanita yang memuji bahagian tertentu pada tubuhnya seperti, ‘wow, sasanya bahu anda’ atau ‘saya suka ketinggian kamu’. Mengapa tidak? Jika bukan mahu dipuji, takkanlah jejaka sanggup menghabiskan berjam-jam sehari di gymnasium atau bersukan demi mendapatkan tubuh badan idaman dara?aaaaoooooowwwwwwww so swwweeeeettttttt!!!!!!!! 

3. Saya suka bila kamu... 

Satu lagi kenyataan yang mampu menjadikan diorang teruja. korang tambahlah kenyataan ini mengikut kesesuaian situasi atau perlakuan diorang. ‘Aduh, saya suka bila kamu menyanyi’ atau ‘manisnya kamu bila kamu merendah diri’.  diorang pasti lebih menghargai diri anda( pandai2 la cari makan, nk hdup kan). Kenyataan ini juga boleh membuatkan diaorang mengorak langkah pertama jika jejaka malu-malu untuk memulakannya.( eh2 malu2 kucing pulakkkkk) 

4. Hey, gadis itu sedang mengurat kamulah...(entah jgn r buat do no  jer) 

Kenyataan ini pasti membantu semangat dan keyakinan diri diorang.  Ia juga memberi isyarat kepadanya bahawa korang nie seorang pemerhati dan tidak bimbang untuk menyuarakannya kepada diorang. Mana tahu, tumpuan mungkin beralih kepada korang yerr!!!!! 

5. Kamu betul!!!! 

Ini sangat klise dalam dunia diorang. diorang sering mahu dianggap betul dan mengambil tindakan tepat. diorang cenderung berfikir bahawa dirinya mempunyai banyak kelebihan dan mahu diangkat sebagai ketua. Tetapi, jika benar diorang itu betul, katakan saja kepadanya bahawa tindakannya itu tepat. Tidak salah bukan? 

6. Boleh kamu bantu saya? 

Korang kena Ingat, diorang setiap masa mahu membuktikan kejantanannya. Mintalah bantuan dari diorang setiap masa – kalau korang nak diorang menampal bumbung rumah atau menukar tayar kereta? Carilah mana-mana lelaki dan mereka akan datang membantu
 
7. Kamu tidak akan jadi botak... 

Tahukah anda menjadi botak adalah ketakutan majoriti lelaki? Cara untuk mengumpan diorang yang mungkin menampakkan tanda-tanda berubah menjadi botak ialah menyatakan dia tidak akan mencapai tahap itu atau nyatakan bahawa botak itu sebenarnya seksi…..

Amalkan yerrrr mner la tau kot2 korang semakin mesra dgn teman korang2!!!!

2 ulasan:

  1. suami saya cukup suka saya hidu bau dia..bucuk tapi i like...

    BalasPadam
  2. bagus la tue....sy suka kalau kawan2 folower saya bahagia....
    teruskan hubungan yg mesra dengan suami neni izazi erk!!!!!!!!!!! sy disini sentiasa mendoakan kebahagiaan anda berdua....

    BalasPadam