Duit untuk BudaK-BudaK

Kawan BudaK-BudaK

Selasa, 15 Mac 2011

Happy Nyer!!!!!!!!!!



Assalamualaikum......lame dh rsernye aku tak post something dalam blog aku nie...almaklumlah malas dh satu hal ditambah plak dgn assigment yg terlampau smpai langsung tak de masa nak update blog...tapi pape pun aku nak kongsikan dgn u all kenapa aku happy sangat....aku happy sangat sebab ari jumaat baru nie dapat gakk ak mgnjejakkan kaki aku nie kat Kuala Terengganu yang tercinta....baru nie aku balik r sekejap hajat nyer memang r nak melepaskan rindu sebab dah lama tak balik wooo....bila tayar bas S.P Bumi tue menjejak ker pintu gerbang sempadan antara Pahang & Terengganu tue tetiba perasaan happy melingkari....fuh!!!!!! dahsyat.....
tujuan aku balik nie pun ada sebab lain gak iaitu aku sebanarnya nak g Kelantan sebab nak sambut menantu sepupu aku...happy sangat2 sebab ari tue ak n semua keluarga aku berkumpul untuk pg ke Kelantan...first time kami buat rombongan besar2 ran....nie hah ak tunjukkan sedikit gambar yang ak sempat ambik masa g Kelantan ari tuh...... 
nie kami rombongan sebelah perempuan  berenti kejap tuk stand by ke umah pengantin lelaki

rombongan kami berselawat sama2 sebelum sampai ke umah pengantin lelaki


masih lagi rombongan kami sekeluarga
aku, mok2 sedara, sepupu2, tok dan tokki & anok sedara aku
nie hah gambar akak & sepupu aku
nie masa kami kat bandar Kota Bharu
nie kat muzium di tengah2 bandar Kota Bharu
setelah penat akhirnya tersadai kat tepi jalan
berkumpul untuk balikk
nie masa perjalanan balik tue lalu la ikut nie...cantik plak dia buat cam nie erk!!!
sebenarnya aku bukanla nak g sangat ke Kelantan tue aku cuma nak lalu jer kat jalan sepanjang dari Kuala  Terengganu sampaila ke Kelantan..sebab orang kata jalan sepanjang laluan nie memang cantik sebab ada pantai....aku kalau bab2 pantai nie memang aku suka sangat kalau boleh setiap kali nampak pamtai aku nak berenti sebab nak amik gambar....tapi nak buat cam ner hajat aku tak sampai sebab rombongan nie lalu ikut dalam "hutang cerang"(hutan r tue maknanya)...sepanjang balik tue ak dh bad mood dah ngan family aku....dah la aku ingat nak makan sate Jabi yang diorang duk kata sedap sangat tue...entah bila lagi la aku boleh sampai ke laluan sepanjang Kuala Terengganu ke Kelantan tue,....hampa dan kecewa aku rasa masa tue sebab aku sanggup ponteng kelas ari isnin semata2 nak tngokk pantai....tp takpe la mungkin tak de rezeki kot.??
sampai ket sini je la erk aku nak sambung buat buku log untuk pengakap kejap...assalamualaikum.......



madah berapi; lain kali kalau pegi Kelantan laluan wajib ikut pantai.....kalau tak BudaK-BudaK nak mengamok.!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan